mandag den 21. februar 2011

WASTING TIME

Søndag fik jeg besøg af Tim, som skulle afslutte salget af den lejelighed, som jeg bor i (dvs. jeg skal flytte ud den sidste uge i april). Vi tog herefter sammen til loppemarkedet på Boxhagener Platz (et virkeligt godt loppemarked - selv om vinteren). Vi frøs meget, og jeg havde virkelig ondt af de sælgere, som skulle stå der hele dagen. Tæt på ligger genbrugsbutikken Kankangou (Grünbergerstrasse 90), som også har en ”kulturcafé”. Her lyttede vi lidt til lidt livemusik og fik kaffe og kage. I forretningen gjorde jeg et taskefund til kun 4 euro. Om aftenen spiste vi på en italiensk pizzarestaurant Il Ritrovo, som var super god på trods af de ubehøvlede italienske tjenere, som vist er en del af konceptet. Jeg fik en virkelig god pizza med parmaskinke og til dessert en virkelig lækker Tiramisu.
Il Ritrovo, Gabriel-Max-Strasse 2, Berlin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar